štvrtok 12. apríla 2012

Slovakiaring Time Attack Round 2

Veľkonočný pondelok, prepoveď počasia všeliaká. Každý hlási niečo iné, a potom si vyber. Ja som si vybral, sviatok som strávil na Slovakiaringu, kde sa išiel druhý Time Attack. Počasie našťastie vyšlo, nebolo síce najteplejšie, ale nepršalo a po mrakoch nebolo ani stopy. Plánovaná trať na tento pretek bol variant 4, čiže to najdlhšie, čo Slovakiaring môže ponúknuť.
Prvý, chladný tréning som využil na skúšanie rôznej stopy, rôznych brzdných bodov. Podarilo sa mi nájsť takú stopu akú som chcel, využiť to, čo som sa o infielde naučil na prvom Time Attacku. Výsledkom bol čas 2:44.584, ktorý som diahol tesne pred koncom, tréningu. V tomto kole som dokonca predbiehal, takže bolo jasné, že to pôjde aj rýchlejšie.
V druhom tréningu sam mi nepodarilo zlepšiť si čas. Síce som bol na trati v dobrom čase, keď som mal voľnú cestu, ale pre rôzne chyby v mojich kolách sa mi nepodarilo čas zlepšiť.
Prvá kvalifikácia sa niesla v znamení hustej premávky. Mal som počas nej iba dve čisté kolá, keď som nikoho nepredbiehal. Bolo to hneď na jej začiatku. V tom druhom sa mi podarilo zajazdiť čas 2:44.181. Ten žiaľ nemám na videu, pretože kamera si povedala, že aj keď mam šťavu z auta, ja pôjdem na baterku a počas môjho najlešieho kola sa baterka vybila. Po týchto dvoch kolách som sa dostal do premávky. Každé kolo som predbehol jedno auto, potom som zbadal skupinu asi štyroch alebo piatich áut pred sebou. Videl som, že nemá zmysel sa preštrikovávať toľkými autami a skončil som jazdu.
Do druhej kvalifikácie som nastúpil s minimom benzínu potrebným na rýchle kolo. Tentoraz som sa neprepočítal a rýchle kolo by vyšlo. Z rýchleho kola bolo však pomalé, keď som spravil chybu vo vracáku za druhým horizontom. Vzhľadom na množstvo benzínu, mi už ďalšie rýchle kolo nevyšlo a tým pre mňa pretek skončil.
Výsledok je ale slušný, vo svojej triede som obsadil opäť druhé miesto, čo ma teší. Čo ma však najviac potešilo bolo to, že som si zlepšil svoj osobný rekord na tejto trati o viac ako 6 sekúnd.



Fotky:
Fotky z depa

Video:
Najrýchlejšie kolo tréningu

Zdroj:
www.slovakiaring.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára