nedeľa 4. decembra 2011

Sezóna 2011

Sezóna 2011, ako zle sa začala, tak celkom slušne skončila. Ale všetko po poriadku. Celé sa to začalo bez auta, pretože sa menil motor. Potom sa riešili problémy spojené s výmenou motora až nakoniec všetko dobre dopadlo a mohol som spokojne nový motor zabehnúť. To však nebolo všetko, auto dostalo aj nové, lepšie brzdové platničky (tie sú ozaj dobré) a pancierové hadice. Aby som nezabudol, tak aj nový chladič a prídavné budíky donútra. Takže týmto bola zabitá prvá polovica sezóny. To však nie je všetko, začala fungovať stránka 13B.sk, kde sú odkazy na reporty z pretekov, články o RX-8 a mnohé ďalšie zaujímavé veci.
Keď už bolo auto zabehnuté, tak ho treba prevetrať aj na pretekoch. Ale všetko postupne, takže najprv slalom a potom ring. Auto prešlo bez problémov a milo prekvapilo hlavne na ringu, kde mu nerobí problém pol hodina jazdy bez prestávky. Žiadne gigantické teploty, žiadny fading bŕzd.
Tak teda, poďme na to čo sa túto sezónu podarilo. Plán bol zúčastniť sa seriálov AZ Pneu Autoslalom a Tatry Donau Cup. Vzhľadom na nešťastné okolonsti v TDC som išiel len posledné preteky. K jazdeným seriálom sa pridal Slovakiaring Timeattack, ktorý bol síce neplánovaný, ale to nevadí, pretože vyplnil miesto v čase, keď sa TDC nejazdilo. V slalome sa mi podarilo získať svoje prvé body (Púchov 10. miesto) a aj svoje najlepšie umiestnenie (Baba 6. miesto). Hlavne tá Baba je zaujimavá, pretože tam som dal dole autá ako Caterham R300, či Integra Type R. Z toho bolo 22. miesto v kategórii S3-2000. Teší ma to, pretože AZ Pneu Autoslalom je kvalitný seriál a získať v ňom body nie je jednoduché. Ďalej je tu Timeattack. Jazdili sa rôzne verzie Slovakiaringu. No ja som sa mohol zúčastniť až tretieho podujatia. V štvrtom sa mi podarilo získať druhé miesto a piate som nešiel, tam som dal prednosť TDC. Vydalo to na druhé miesto v triede M2. Čo sa týka TDC, tak som za povozil len na poslednom dvojpreteku na Slovakiaringu. To však nevadí, pretože sa mi podarilo v prvých pretekoch skončiť na druhom mieste v triede S-2000 a druhé preteky som vyhral.
Sumarizácia sezóny 2011 teda je takáto:
AZ Pneu Autoslalom - 22. miesto v S3-2000
Slovakiaring Timeattack - 2. miesto v M2
Tatry Donau Cup - 1. a 2. v dvojpreteku na Slovakiaringu v triede S-2000
Sezóna je za mnou, myslím že celkom úspešne. Výsledky sú o to cennejšie, že som odjazdil len jej druhú polovicu.
Preteky nie sú len o výsledkoch, ale hlavne o zdokonalovaní šoférskeho umenia, vyblbnutí sa na trati a nie v premávke a o atmosfére. K tej patria aj médiá, takže sa patrí spomenúť, že žltá mazda si v nich našla svoje miesto. Jedná sa o Power Magazine, www.sme.sk, www.pravda.sk, www.autofan.sk, www.topky.sk, či www.topspeed.sk. Za zverejnené fotky a spomenutie môjho mena v článkoch ďakujem.

Fotky:
Sezońa 2011

Videá:
Racing Day Cup
Slovakiaring Timeattack Round 3
Slovakiaring Timeattack Round 4
TDC Slovakiaring
Posledné Tankovanie Bojnice

Zdroj:
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára