utorok 15. novembra 2011

Posledné Tankovanie Bojnice

V prvý novembrový víkend bolo na pláne posledné tankovanie v Bojniciach. Bola to rozlúčka s kopcovou sezónou a musím povedať, že veľmi pekná. Na začiatok nás čakalo malé prekvapenie, ktorým bola trať. Nešlo o klasický kopec. Trať bola na parkovisku pod zámkom a vznikol z toho slalom. Keď som to zbadal tak mi hneď bolo jasné, že výsledok nebude nijaký. Všade kopec obrubníkov, takže to bola jazda na istotu a nič som nevymýšlal, iba som sa vozil.
V sobotu sa ešte vychytávali muchy, keďže časomiera merala iba jedno auto na trati. Ale po obede už to šlo. Tréning som išiel pomaličky a oboznamoval sa s traťou. Namiesto kuželiek tam boli pneumatikový snehuliaci a nechcel by som nejakého trafiť. V ostrých jazdách som trochu pridal, v prvej som urobil čas 2:03.72 a v druhej 1:58.81 čo stačilo na piate miesto v triede. Nič moc ale auto ostalo celé.
Nedela išla lepšie. V tréningoch som skúšal či sa niekde nedá dať aj dvojka a zistil som, že dá sa. Tak som to potom išiel aj v ostrých jazdách. Tam som zajazdil časy 1:51.69 v prvej a 1:51.22 v druhej jazde. Lenže v druhej jazde som si zabudol dať slnečnú clonu a zapadajúce slnko mi svietilo do očí, takže som skoro nič nevidel. Čas bol však môj najlepší. Spolu tieto časy stačili opäť len na piate miesto.
Na záver by som chcel pochváliť trať, ktorá bola pekná, slalomová. Výborne som sa povozil a aj auto zostalo celé. Bol to super strávený víkend a koniec kopcovej sezóny ako sa patrí.

Video:
Druhá ostrá, nedela

Zdroj:
www.tatrydonaucup.sk
www.superauto.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára