pondelok 30. augusta 2010

TDC Ostrá Lúka

Posledný augustový víkend boli v kalendári dva akcie, AZ Pneu Autoslalom v Púchove a Tatry Donau Cup na Ostrej Lúke. Vzhľadom na to, že v kopcovom seriály som priebežne štvrtý, rozhodol som sa ísť kopec. Po piatkovej registrácii sa si pár krát vyšiel kopec len tak na zoznámenie sa s traťou (kým nezačalo pršať). Sobotný tréning bol zmoknutý, presnejšie prvá tréningová jazda. Šiel som pomaly, tomu zodpovedal aj čas 1:57.25. V druhej tréningovaj jazde nebola trať ešte suchá, tak som trochu pridal na 1:55,30. Keďže tréning je od toho aby sa trénovalo, tak som sa snažil nájsť ideálnu stopu a ideálny prevodový stupeň pre jednotlivé zákruty. Počas pretekov už bola trať suchá. V prvej jazde sa mi podarilo zajazdiť čas 1:49.09, čo je o viac ako 6 sekúnd lepšie ako tréning. V druhej ostrej jazde som čas vylepšil na 1:48.00. Moje časy stačili na štvrté miesto v triede T-2000. Vzhľadom na časy konkurencie bolo lepšie umiestnenie nereálne.
Organizátori nám na nedeľu vybavili nádherné počasie, až na pár kvapiek bolo celý deň slnečné počasie. Tréning som začal pomaly, hlavne vychytaním nejakých nedostatkov v stope a upresnením brzdných bodov. Časy 1:52.68 a 1:53.06 sú síce o ničom ale pomohli mi uvedomiť si ako na niektoré zákruty, čo je ok a čo je už blbosť. Po obede sa začali preteky. Prvá jazda bola moja najlepšia počas celého víkendu. Podarilo sa mi ísť stopu akú som chcel a dosiahol som čas 1:46.37. Tak ako mi prvá jazda vyšla tak som druhú pohnojil. Neskoro som si uvedomil, že zákrutu ktorú práve rúbem čo to dá, som mal vypustiť, čím som si pokazil rýchlosť na nasledujúcej rovinke, po ktorej som aj zle brzdil do zákruty po nej a miesto na 3ke som ju prešiel na 2ke. Potom som sa s tým ešte snažil niečo urobiť, ale stratený čas som už nedohnal. Jazda bola za 1:47.86 a navyše z môjho pohľadu uplne zlá. Výsledok stačil na tretie miesto v T-2000.
Víkend teda dopadol podľa očakávanie, v sobotu štvrtý v T-2000 a 55ty z 71 jazdcov, v nedeľu tretí v T-2000 a absolútne 54 z 72 jazdcov. V priebežnom poradí som si upevnil štvrté miesto, čo bol cieľ tohoto víkendu.
Len tak pre zaujimavosť, víkend nebol len o tom zajazdiť si. Ukázali sa tu skutočne raritné vozy, ku ktorým sa smrteľník len tak ľahko nedostane. A vidieť tieto skvosty na vlastné oči, no čo viac si môžem priať. Aby som to nenaťahoval, na Ostrej Lúke sa zúčastnili autá Škoda 200 RS a Škoda 720. Parádne kúsky v perfektnom stave.

Výsledky:
sobota
nedela
priebežné poradie

Zdroj:
www.tatrydonaucup.sk
www.kk-sporttiming.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára