pondelok 10. mája 2010

Tatry Donau Cup Pezinská Baba

Druhé podujatie amatérskeho kopcového seriálu TDC sa išlo druhý májový víkend. Bol som ale iba v nedeľu. V sobotu som mal na pláne autoslalom na letisku v Trenčíne, ale o tom až nabudúce (keď budú výsledky). Na Babu som išiel s tým, že hlavne to nikde neopreť a vzhľadom na to že moje auto je 99% úplná seria, tak nezaostať veľmi za konkurenciou v T-2000. Pretože som na pretekoch na Babe bol pár krát ako divák, tak viem že kopec je to veľmi pekný, ale býva zradný. Takže prvú tréningovú jazdu som išiel nie moc rýchlo, môj čas bol 3:17.26. Druhý tréning bol lepší, šiel som trochu rýchlejšie, čas som si zlepšil skoro o 2 sekundy, teda bolo to za 3:15.41. Potom bola obedná pauza, ktorú som zneužil na fotenie tých suprových mašín, čo boli rozložené po depe. Prvé ostré jazdy za začali o druhej poobede. Ja som svoj čas opäť zlepšil na 3:12.99 čím som ukrojil ďalšie vyše dve sekundy. Po prvej ostrej som popočúval skúsenejších, a snažil sa zobrať si z toho niečo pre seba a zúžitkovať. A podarilo sa, svoju druhú ostrú jazdu som zajazdil celkom slušne, a časom 3:07.84 som sa zlepšil o vyše 5 sekúnd. Bol to môj najleší čas. Obsadil som siedme miesto v triede a svojim najlepším časom som za konkureciou, čo boli všetko autá na slikoch s porobenými podvozkami a určite mali aj o trochu viac konikov ako sériove, zaostal o nejakých 3-8 sekúnd čo sa týka naj časov v jazdách, na víťaza triedy to bolo niečo viac ako 13 sekúnd. V absolútnom poradí som skončil 59. mieste. Sečteno a podtrženo, nedeľa bola z môjho pohľadu úspešná, pretože s takmer sériovým autom na sériových gumách som sa dokázal držať konkurencie na slikoch a tunených autách.
Čo sa týka organizácie, tak tá bola oveľa lepšia ako v Piešťanoch, štartovalo sa podľa tried, síce radenie pred štartom bolo trochu chaotické, ale ozaj len trochu oproti Piešťanom. Organizátor si zaslúži pochvalu.

Fotky:
moje

Výsledky
nedeľa

Zdroj:
www.kk-sporttiming.com
www.tatrydonaucup.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára