sobota 31. mája 2014

Československý Autoslalom Letisko Senica

Prvé kolo Československého autoslalomu sa konalo 25. mája na letisku v Senici. Nový organizátor, nová trať, bol som zvedavý, ako to celé dopadne a hlavne som chcel vyskúšať nový podvozok. Takže príchod na letisko a štandardná procedúra, prihlásiť sa, na technickú, prejsť si trať a na rozpravu. Časť trate sa síce opakovala a hrôzu mi naháňali dve otočky o 180 stupňov, no po obhliadke som zistil, že to nie je zlé a dá sa to v pohode prejsť.
Tréning som išiel tak, aby som hlavne spoznal trať. Ale aj to mi bolo prd platné, pretože som dva krát zablúdil a zobral pri tom kopec kuželov. Z môjho pohladu celé zle a čas 1:33 hovoril sám za seba. Nedalo mi to, pretože takéto chyby v ostrej jazde nemôžem robiť. Vybral som sa teda omrknúť ako to jazdia ostatní, aj jednu aj druhú otočku o 180 stupňov spolu s nájazdom a výjazdom.
Odkukal som to celkom dobre, pretože v prvej ostrej som sa už nestratil. Podarilo sa mi zajazdiť čas 1:19.199 no zobral som so sebou dva kužele, takže plus 4 sekundy a výsledok 1:23.199. Podvozok však fungoval výborne a cítil som, že môžem pridať.
V druhej ostrej jazde som teda pridal. Z času som zrazil takmer 2 sekundy, takže som trať zvládol za 1:17.717. Tentoraz som zvalil len jeden kužel. Výsledný čas teda bol 1:19.717. Lepšie, ale stále sa dalo ísť rýchlejšie.
Posledná, tretia ostrá jazda bola moja najlepšia. Zrýchlil som na 1:15.797 ale zase som trafil jeden kužel, čím som si vyslúžil 2 trestné sekundy a výsledný čas jazdy mi vyskočil na 1:17.797.
Do výsledkov sa započítavali dve lepšie jazdy, takže moja druhá a tretia jazda. Ich súčet bol 2:37.51 čo stačilo na 7. miesto v triede S3 do 2000ccm a na 25. miesto absolútne. Lenže na letisku bolo asi moc teplo a zblbla časomiera. Organizátori teda počítali umiestnenie prvých troch vo všetkých triedach ručne. Kompletné výsledky som sa dozvedel až počas týždňa z webu. Keď to zhrniem, tak organizácia slalomu až na pokazenú časomieru bola dobrá. Dúfam, že to dajú organizátori do budúceho podujatia do poriadku. Čo sa mi veľmi páčilo, bolo štartovanie podľa štartových čísel, tým pádom každý vedel kedy má byť na štarte.
Čo ma potešilo bolo, že RX-8 s novým podvozkom funguje veľmi dobre. V každej jazde som mohol zrýchliť. Ani v poslednej ostrej som ešte nešiel na limite auta ani podvozku. A to som jazdil s default nastavením. Uvidím čo prinesie ďalši slalom, budem sa snažiť využiť výhodu nového podvozka ešte viac.

Výsledky:
výsledky

Video:
3. ostrá jazda

Zdroj:
www.csautoslalom.cz
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára