sobota 15. októbra 2011

Slovakiaring Timeattack Round 4

Štvrté kolo seriálu Slovakiaring Timeattack sa išlo 9. októbra. Počasie bolo síce studené ale aspoň nepršalo, teda padlo pár kvapiek, ale to nedá nazvať dažďom. Na programe bola varianta 1, teda nie to najdlhšie, ale kratšia pomerne technická trať. Na tejto variante som doteraz nejazdil, takže naučiť sa trať bola vec rFactoru.
V prvom voľnom tréningu som nešiel príliš rýchlo. Snažil som sa porovnať trať z rFactoru so skutočnou. Je to síce veľmi podobné, ale reálna trať je v pár detailoch trochu iná. Vyskúšal som rôzne prejazdy zákrut, rôzne rýchlostné stupne kým som našiel optimálny prejazd. Na čas som veľmi nepozeral (1:55), pretože to nebolo najrýchlejšie.
Druhý tréning som trochu zrýchlil. Snažil som sa nájsť optimálne brzdné body a výjazdy zo zákrut. Čas sa zlepšil na 1:52.
Prvú kvalifikáciu som šiel naplno, časy sa každé kolo zlepšovali až som dosiahol čas 1:51. Potom som začal robiť chyby a zhoršovali sa aj časy. Takže nemalo zmysel ďalej jazdiť. Skončil som testne pred koncom kvalifikácie, ostatní mali ešte jedno kolo.
Druhá kvalifikácia bola asi najlepšia. Síce som v nej urobil najmenej kôl ale podaril sa najlepší čas. Na dráhu som šiel s malým množstvom benzínu, prvé dve merané kolá boli tesne nad 1:51, no potom som do toho dal všetko a urobil kolo za 1:50.693 čo bol môj najlepší čas. Po prejdení cielom tohoto kola benzín v nádrži dosiahol kritickú hladinu, teda odlialo, auto prestalo ťahať, tak som si urobil inlap a odparkoval v depe.
Výsledok bol pekný čas, kopec zábavy na trati, veľa spáleného bezínu a druhé miesto v triede M2.

Fotky:
Pár fotiek z Timeattacku

Video
Najrýchlejšie kolo

Zdroj:
www.slovakiaring.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára