utorok 1. júna 2010

Tatry Donau Cup Šturec

Na kopci Šturec pri Banskej Bystrici sa išlo ďalšie podujatie amatérskeho kopcového seriálu Tatry Donau Cup. Koketovgal som s myšlienkou prejsť z T-2000 do S-2000 ale po krátkej debate som si to rozmyslel a zostal som v T-2000. Urobil som dobre, aj keď to je bez trofeje z tohoto kopca.
Sobotné tréningy boli v mojom podaní viac menej zoznamovacie s časmi okolo 4:15. Áno bolo to pomalé. Po tréningoch som tušil kam asi patrím, dal som si za ciel dosiahnuť čas pod 4 minúty a samozrejme ostať v jednom kuse ja aj auto. Prvá sobotná ostrá už bola lepšia a časom 4:02,40 som nebol posledný. Dal som dole Mitsubishi FTO, čo ma potešilo. V druhej jazde som zle prečítal trať začal som brzdiť do prvého vracáku skorej ako by sa patrilo (po tej skoršej pravej lavej) čo som potom snažil dohnať v technickej časti a hlavne pri hornom depe. Stratu som ale nedohnal, takže som skončil posledný s časom druhej jazdy 4:04,83. Sobotný pretek som teda ukončil na siedmom mieste, za FTO som zaostal 0,33 sekundy. Ale napriek tomu som s výsledkom zo soboty spokojný.
Nedelu som začal tréningovým časom 4:03,07 čo bolo vzhľadom na pár prirýchlich nájazdov celkom slušné. Druhý tréning bol za 3:58,86. Tu som sa výrazne zlepšil a bol to môj najlepší čas víkendu. Väčšina zákrut bola prejdená dobre, ale bolo pár takých, ktoré som netrafil ako by som chcel. Ale s týmto časom som spokojný. Počas pretekov pršalo. Prvá jazda bola poriadne zmoknutá. Štartoval som do nej za dažďa, no po prvom vracáku to bolo daždivé peklo. Stierače nestačili hustému dažďu a vidieť bolo asi tak na 10 metrov. Snažil som sa ísť opatrne ale zase nie veľmi pomaly. Dvé zákruty pred cieľom som pred sebou zbadal červenú Hondu Civic Gáborík Racing Teamu, ktorá štartovala predomnou. Predbehnúť sa mi ju ale nepodarilo, na to bola stále ďaleko. To, že som dobehol takto porobené a nabušené auto ma potešilo. Čas jazdy bol 4:51,03 čo stačilo na priebežné piate miesto. Druhá jazda bola tiež zmoknutá, ale nie tak moc ako prvá. Dal som čas 4:18,83. Snažil som sa isť primerane podmienkam, ale zase nie pomaly. V súčte sa mi podarilo krásne piate miesto, z ktorého som šťastný vzhľadom na počasie v pretekoch.
O trati by som napísal asi toľko, že je veľmi pekná, v nádhernom prostredí. Čo sa mi páčilo najviac, že je to trať technická a pokazeným prejazdom zákruty sa dá veľa stratiť, ale zase dobrým prejazdom veľa získať. Ďalšia vec, trať to je veľmi bezpečná, tam kde neboli zvodidlá tak boli nasypané valy. Z môjho pohľadu trať na jednotku.
To najlepšie nakoniec. Nejakým zázrakom sa stalo, že po Šturci vediem priebežné hodnotenie v T-2000. Sám som tomu nemohol uveriť keď som to videl, ale je to tak. Momentálne vediem triedu T-2000.
Sumarizácia víkendu je nasledovná. Podarilo sa mi zajazdiť čas pod 4 minúty, takže priebežným zlepšovaním sa na tejto trati som spokojný. Aj keď to stále nie je najlepšie, ale pomaly sa zlepšujem. Auto je celé ale hlavne schuti som si zajazdil. Z môjho pohľadu bola naj jazda druhá tréningová v nedelu, ale tá kde som sa najviac vyblbol a vyšantil bola jednoznačne tá najviac zmoknutá prvá nedelná ostrá.

EDIT: Aby tej eufórie nebolo zase tak veľa, tak to spomínané prvé miesto v T-2000 dlho nevydržalo. Nejakým záhadným spôsobom boli pridelené úplne iné body ako sú vo všeobecných predpisoch. Takže po oprave a spočítaní už reálne dosiahnutých bodov okupujem siedme miesto s 30 bodmi. Na šiestom je Voki s rovnkým počtom bodov, ale lepšími umiestneniami. Na lídra majstráku strácam 15 bodov.

Výsledky:
sobota
nedela
priebežné poradie

Zdroj:
www.tatrydonaucup.sk

1 komentár:

  1. hihi, takze sa to vysvetlilo, tiez sa mi to nejak nezdalo, ze si prvy :D

    OdpovedaťOdstrániť