nedeľa 11. apríla 2010

Racing Wheels Day II

Predpoveď hovorila, že v sobotu bude pršať. Rozhodnutie, či ísť na túto akciu som teda nehal na sobotné ráno. Ráno to vyzeralo na pekný deň, takže bolo rozhodnuté, idem. Oplatilo sa. Síce som nejazdil, ale iba očumoval a fotil, ale akcia bola to bola vydarená.

Hlavne ma prekvapilo, že organizácia bola oproti minulému podujatiu zvládnutá perfektne. Autá neboli rozdelené podľa výkonu ale do kategórií začiatočník a pokročilí. Každá kategória mala dva hodinové stinty doobeda a dva poobede. Teda v tomto čase mohli autá jazdiť po dráhe ako sa im chcelo. Je jasné, že sériovka nevydrží jazdiť celú hodinu, takže jazdec mohol spomaliť a chladiť alebo zájsť do boxov a chladiť alebo nechať auto odpočinúť. Možno to je tým, že bolo pekne, ale v štrku neskončilo žiadne auto a safety car bol použitý len pre oboznámenie sa s traťou. Organizátori sa poučili z minulej akcie, kde bola organizácia važne zlá. Teraz si zaslúžia pochvalu. Osobne som neveril, že to bude na takej úrovni ako bolo. Žiadny chaos, všetko jak má byť. Ak bude ďalši Racing Wheels Day, tak budem silno uvažovať či si pôjdem zajazdiť.

Ako som už spomínal, akcia sa podarila, "pretekárov" bolo dosť a bolo sa aj na čo pozerať. Veľký ohlas mali chalani na amerikách, ktorí spôsobili veľký rozruch svojim príchodom. Vtedy celý Slovakiaring pozeral na ich autá a nie na dráhu. Toľko nádherných amerík po kope sa často nevidí, hlave keď sú to klasické Mustangy a Camará plus pár nových kúskov. Čo mňa zaujalo azda najviac bolo nádherné Ferrari 599 GTB, asi najkrajšie auto na akcii. Ukázali sa aj iné kúský, ktoré stoja za zmienku, napríklad Nissan GT-R, Audi R8, Lotusy Elise a Exige, Porsche 911 GT3, Lexus IS-F, Chevy Corvette, Lamborghini Gallardo, Renault Megane RS a Clio V6, Mazda RX-8 (ale len tá moja), Pontiac Fiero prezlečený za Lamborghini Countach, potom Subaru Impreza a Mitsubishi Lancer Evo. Veľké zastúpenie mali Hondy, konkrétne Civic Type-R a Integra.

Fotky:
moje
Pablo

1 komentár:

  1. mas pravdu, zvladnute to bolo ovela lepsie ako minule, hlavne co sa tyka bezpecnosti a pravidiel, aj ked za to pytali viac a malo to tiez nejake nedostatky, mozeme sa teda tesit na pokracovanie...

    OdpovedaťOdstrániť