nedeľa 21. marca 2010

Autotechna Racing Talent 2010

Kde bolo tam bolo, za siedmimi horami a troma hodinami jazdy na spotrebu bola motokárova hala bbgokart v Banskej Bystrici. Práve tu sa konalo druhé kolo súťaže Autotechna racing talent 2010. Keď už som sa prihlásil, tak som aj išiel, že možno motyka vystrelí. Nepočítal som s tým, že by som mohol postúpiť, pretože (a teraz prídu výhovorky :D ) na tej dáhe som ešte nejazdil a v motokáre som predtým sedel iba raz. S úlohou vyčekovať trať, som prišiel o hodinu skorej. Popozeral som, čo, kde, jak sa asi jazdí a tak. Potom som za regol, napísal test a čakal na jazdu. Test bol jednoduchý, aspoň mne tak pripadal. Otázky typu, naftový motor je zážihový alebo vznetový, za koho jazdí Schumacher v tejto sezóne a podobné mi nepripadali ako niečo ťažké, za každú zlú odpoveď v teste bolo 0.5s k času z motokáry. Osobne som čakal test o dosť ťažší. Po teste sa išli tri merané kolá na motokáre. Dal som časy 29.953s, 26.063s a 26.406s. Najlepší čas 26.063s a 0 trestných sekúnd z testu stačili na 28 miesto celkovo zo 142 štarujúcich. Takže výsledok myslím že celkom slušný, aj keď to na finále nestačilo (do finále postúpilo 20 najlepších). Chcel by som tiež pánovi Baránkovi poďakovať za to, že túto súťaž zorganizoval, čím dáva víťazovi možnosť vyskúšať si jednu sezónu v skutočnom pretekárskom aute. Ešte pikoška na záver. Víťaz bude mať Kiu "pre seba", pán Baránek bude v novej sezóne štartovať na Ferrari Dino.

Fotky z akcie:
od organizátora

Zdroj:
www.dovrchu.sk
www.autosportfoto.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára