streda 21. októbra 2009

Poprvé

Odhodlal som sa urobiť si nejaký ten blog. Že o čom? O pretekaní, autíčkach a tak. Tak aby som aj začal.

Prvé preteky už mám za sebou. Bol to autoslalom v Trebaticiach. Síce vysledok nič moc, teda aby so bol presnejší, tak posledný v kategórii a predposledný celkovo. Počasie nebolo najlepšie, ale pre všetkých rovnaké, takže neni sa na čo vyhovárať. Ako sa hovorí neni dôležité vyhrať ale zúčastniť sa. Vzhľadom na to, že to boli moje prvé preteky, že bolo mokro, tak sa taký výsledok dal čakať. Postupne som sa však zlepšoval, až na domrvenú druhú jazdu. Nabudúce to bude lepšie!

Aaaaa, nebolo by odveci spomenúť s čím to vlastne jazdím. Je to žltá Mazda RX-8 tu je nejake to info:
Motor: 1308ccm Renesis
Výkon: 170kW @ 8500rpm
Moment: 212Nm @ 5500rpm
0 - 100km/h: 6,4s
Rozloženie hmotnosti: 50:50
Prevodvka: 6 stupňová manuálna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára